21. jun. 2014

KOM KOM KOM!

Nu slutter mit ophold på Textilskolen desværre snart, men det kommer til at ske med et kæmpe brag! Vi har nemlig brugt de sidste 4 uger på at stable et rigtigt fedt modeshow på benene og selvfølgelig lavet en hel masse fede kreationer, som man kan komme og kigge på d. 24., hvis man ikke har andet at lave. Og jeg lover jer for, at det bliver fedt! Der kommer også til at være en udstilling, på selve skolen, samme dag og det er jo en god mulighed for at tjekke stedet ud, hvis man selv overvejer at starte. Jeg kan i hvertfald kun anbefale det, hvis man har den interesse. Jeg kan slet ikke forstå, at det allerede er ved at være slut. Et år er alt for kort tid! Men kom hvis i har lyst! Tag gerne en veninde eller andet under armen. 


 _________________________________________________________________________________________

2 kommentarer:

  1. Må vi hører lidt om hvad du skal nu så? Altså efter dit år er slut :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det må i da gerne, men det er ikke fordi der er så meget at forklare. Jeg skal arbejde i det her år og så håber jeg lidt på at skulle rejse når jeg en gang har fået sparet penge sammen. Men det ser jeg på til den tid, lige nu skal jeg bare arbejde så meget som muligt :-)

      Slet