16. jul. 2014

GIRLY GIRL.

Alle billederne er taget fra min Tumblr.

Jeg har aldrig set mig selv som en "girly girl". Jeg har altid været glad for de rå og mørke farver. Men det må jeg vist indrømme, har ændret sig en del. Nu kan jeg næsten ikke få nok af diamanter, perler, blonder og ikke mindst lyserød! Og gerne sammen! Jeg har altid elsket det meget feminine, og har nok altid haft en lille lyserød prinsesse gemt i mig. Men det har bare ikke været noget, jeg har brugt så meget i min garderobe, før nu. Lige nu er jeg på jagt efter det perfekte lyserøde item, om det så er i form af en taske, en kjole eller andet, det er lige meget, mangler bare noget lyserødt, men det er bare så pokkers svært at finde det rigtige. Jeg vil dog stadig tilføje rå elementer og, jeg vil nok stadig, for det meste, foretrække de mørke farver. 

 _________________________________________________________________________________________

Ingen kommentarer:

Send en kommentar