10. aug. 2014

DREAMING OF // SOMETHING RED.

1// Ganni. 2// Isabel Marant. 3// Proenza Schouler. 

Jeg er gået hen og blevet rigtig glad for farver og, lige pt. craver jeg virkelig farven rød! Jeg var i går et smut forbi Companys Original, og forelskede mig simpelthen i den fine uldfrakke fra Ganni, og kan nu ikke tænke på andet. Jeg har allerede besluttet mig for, at den skal blive min, næste gang jeg får løn. Jeg kan ikke lade være med at grine lidt, for jeg havde aldrig i mit liv troet, at jeg skulle blive vild med noget i dyreprint, især ikke i rød! Men altså, jeg må nok overgive mig og bare følge mit hjerte. Skjorten har jeg haft et godt øje til længe, det ville bestemt ikke gøre mig noget, at kunne sammensætte den med tasken fra Proenza Schouler, som bare skriger af perfektion! 

 _________________________________________________________________________________________

Ingen kommentarer:

Send en kommentar