26. aug. 2014

OUTFIT.

T-SHRIT// Mads Nørregaard. BUKSER// Zara. TASKE// Balenciaga. STØVLER// Acne. 

For noget tid siden ryddede jeg ud i mit tøj og genfandt denne t-shirt fra Mads Nørregaard. T-shirten her er jo en klassiker og et af kendetegnene på dansk mode. Så det er sådan en, der bare altid er god at have i sin garderobe. Derfor blev jeg også rigtig glad, da jeg fandt den, for jeg havde helt glemt, at jeg havde den og troede egentlig, at jeg havde smidt den ud for længst. Sidst jeg var iført denne t-shirt har jeg nok været 10-11 år. Sjovt, at jeg stadig kan passe den (selvom den er lidt stram). Jeg elsker når man finder gammelt tøj i sit skab, som man så kan bruge igen. 

 _________________________________________________________________________________________

Ingen kommentarer:

Send en kommentar