16. sep. 2014

A TREND I LOVE // OVERKNEE BOOTS.

1// Zara. 2// Bianco. 3// Zalando. 4// Zalando. 

Jeg har længe været på udkig efter et par overknee støvler, men da jeg har ret korte og tynde ben har det været lidt svært. Jeg vil dog ikke give op, for hold nu op, hvor ser det altså bare fint ud. Jeg ville bruge dem her når det bliver koldt, sammen med en nederdel og en stor strik. Hvis min økonomi havde været til det havde jeg købt dem fra Zara med det samme! 

English// I have been looking for a pair of overknee boots for a long time now. But since I have short and thin legs, it's been a little difficult. But I will not give up. I would use them when it gets cold, with a skirt and a big knit. If my finances had been up for it, I'd bought the ones from Zara immediately! 

________________________________________________________________________________________

Ingen kommentarer:

Send en kommentar