22. sep. 2014

ZARA FLORAL SUIT.

BAG// Chanel. PANTS// Zara. SHOES// Isabel Marant. KIMONO// Zara. 

Jeg har længe ledt efter det helt rigtige sæt, helst i blomsterprint. Og dette fra Zara er altså nær det perfekte. Hvis jeg havde pengene til det ville jeg købe det med det samme! Det har den perfekte løse og afslappede pasform, som jeg elsker og så er det tilpas afdæmpet, selvom det er i blomsterprint fra top til tå. Nu er tippet givet videre, hvis i ligesom mig går og sukker efter et fint sæt som dette. Prisen er også helt fair syntes jeg, hver del koster kun 299 kr. 

English// I have been looking for the just-right suit, especially in floral prints. And this one from Zara is near perfection. If I had the money I would buy it right away! It has the perfect loose and relaxed fit, which I love and it's still very simple, even though it have floral prints from top to toe. Now the tip is out, if you like me dream of a suit like this. The price is also really fair, every peace costs 299 DKR

_________________________________________________________________________________________

2 kommentarer:

  1. Så fint et sæt og det ser såå behageligt ud!

    Www.nkl-fashion.dk

    SvarSlet