17. okt. 2014

GET THE LOOK.

1// H&M. 2// Ash. 3// Zara. 4// Stella Mccartney.

I var ret mange der var vilde med dette outfit. Og jeg fik ret mange henvendelser på hvor de forskellige items var fra. Jeg kunne desværre ikke hjælpe ret meget, da det er en del tid siden jeg har købt de forskellige ting og de kan desværre ikke fås mere. Men jeg har nu prøvet at finde nogle alternativer, som kan købes i butikkerne. Jeg håber det kan hjælpe en smule. 

English//  There were many of you who loved this outfit. And I got quite a number of applications about where the various items were from. Unfortunately I could not help much, because it's a while since I bought the things and they're not available anymore. But now I have tried to find some alternatives. I hope it can help a bit.

_________________________________________________________________________________________

2 kommentarer:

  1. Det er et ret vildt outfit, er så vild med strikken :)

    Knus<3
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Er glad for at du kan lide det Kathrine :-)

      Slet