11. okt. 2014

GROWN UP STUFF.


Jeg syntes at tiden flyver afsted og inden for det seneste år er alt gået ekstremt hurtigt. Jeg føler, at jeg lige pludselig er blevet voksen på meget kort tid. Selvfølgelig er der stadig lang vej endnu til, at jeg kan kalde mig "voksen" Men jeg kan godt mærke, at der virkelig sker meget i min egen udvikling lige nu. Og det er jo en god ting, men nogle gange kan jeg altså også godt få et lille chok over, at det går så hurtigt. Jeg kan jo næsten ikke følge med mere. Ikke desto mindre har jeg det lige nu bedre end nogensinde før og jeg er glad for, at jeg er blevet skubbet ud i nogle ting, der har fået mig dertil hvor jeg er nu. Puha! Det var ikke meningen, at det skulle være et tungt og personligt indlæg. Jeg ville som sådan egentlig bare vise jer min ønskeliste, over ting jeg allerede nu godt gad skulle flytte med mig, når jeg en dag altså skal flyve fra reden, og bo helt alene. 

English// Time passes too quickly and I already feel very grown up. There is of course a long amount of  time yet, for me to call myself a "grown up". But I'm on my way with babysteps, and I'm slowly finding myself. The picture shows some of my wish list of things that I really want to take with me, when the day comes and i'll live by myself.

_________________________________________________________________________________________ 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar