6. okt. 2014

ISABEL MARANT SS15 READY TO WEAR.


Jeg er så inderligt begejstret over denne kollektion fra Isabel Marant. Og hvis jeg kunne ville jeg eje det hele. Jeg syntes, det er sjældent, at Isabel Marant skuffer, og det er selvfølgelig heller ikke en undtagelse denne gang. Der er virkelig mange af tingene jeg godt kunne se mig selv i. Jeg er især vild med de hvide nuancer der går igen. Og så er jeg helt forelsket i jakken med bindebånd, på billede 2! 

English// I am so deeply excited about this collection from Isabel Marant. And if I could I would have it all. It's very rarely that Isabel Marant disappoint me. And it is obviously not an exception this time. There are really a lot of her things I could see myself in. I especially like the white details. And I'm totally in love with the jacket on image two!

_________________________________________________________________________________________ 

2 kommentarer: