22. nov. 2014

GIFT IDEAS.


Jeg har altid været rigtig dårlig til at komme med ønsker når det er jul og fødselsdag. Men i år har jeg overraskende nok rigtig mange ønsker, og endda i mange forskellige prisklasser.
Ovenfor har jeg samlet mine bud på gode ønsker. Jeg ville slet ikke have noget mod, hvis nogle af tingene lå under mit træ juleaften. Så hvis der er nogen der sidder i samme situation som jeg plejer, så håber jeg at dette indlæg kan hjælpe! Jeg er forresten kun 10 læsere fra at nå mit mål på 1000 læsere! Så hvis i ikke allerede følger med på Bloglovin ville jeg blive rigtigt glad, hvis i vil klikke "follow" - I kan  gøre det lige her. 

English// On the collage above you'll see some of my ideas of good chrismas gifts. I hope you'll be inspired.

_________________________________________________________________________________________

2 kommentarer:

  1. Vil du ikke lave gaveønsker fra 200 - 600 kroner?

    SvarSlet