2. nov. 2014

WISH LIST // NOVEMBER.

1// H&M. 2// Club Collection. 3// Mango. 4// Isabel Marant. 

I denne måned har jeg brug for tøj, jeg kan holde varmen i og pelsen fra Club Collection står lige nu øverst på min ønskeliste. Dernæst de lækre strik trøjer fra H&M i mohair blend. Undertøj mangler jeg altid, og skoene fra Mango er bare virkelig seje! 

English//This month, I need clothes that can keep me warm and the fur from Club Collection stands right now on the top of my wishlist. Then the delicious sweaters from H&M in mohair blend. I'm always in need of underwear, and the shoes from Mango is just really cool!

_________________________________________________________________________________________

2 kommentarer:

  1. Er de der sko ikke fra mango? Har i hvert fald købt mine derinde...��

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo det er de, det er bare mig der har lavet en fejl :-)

      Slet