22. dec. 2014

2014 FAVORITES.


Nu er året næsten omme og jeg har derfor samlet mine favorit outfits fra 2014. Har i nogle favoritter  blandt? Jeg kan også lige fortælle jer at jeg har en lille giveaway på vej til jer, så hold jer opdateret! 

English// The year is almost over and I'ave therefor collected my favorite outfits from 2014. Do you have any favorite? I can also tell you that i have a little giveaway on its way, so keep an eye open! 

_________________________________________________________________________________________

5 kommentarer:

  1. Det sidste er klart det fineste, efter min mening!

    SvarSlet
  2. 2, 4 og 6 er helt klart mine favoritter :)

    SvarSlet
  3. Du har virkelig en lækker stil - nr. 2 og 4 er mine favoritter :)

    // Anne - thesimplifying.blogspot.dk

    SvarSlet