10. dec. 2014

BE PREPARED FOR THE WINTER WITH JURLIQUE.


Min hud fungerer ikke altid så godt i den kolde årstid. Men med disse produkter fra Jurlique bliver min hud hjulpet godt på vej. Jeg bruger ansigtscremen hver aften og læbepromaden og håndcremen har jeg altid med mig i tasken! Jeg har både håndcremen med duft af rose, som på billedet og med citrus, begge helt fantastiske. Jeg går egentligt ikke vildt meget op i beauty produkter, men jeg er efterhånden blevet rigtig glad for Jurliques produkter og bruger stort set ikke andet. Jeg har en meget sart hud og Jurlique er 100% naturlig, hvilket er rigtigt godt til min hud type. Disse tre produkter har i hvert fald hjulpet mig meget, i den her kolde periode. 

English// My skin gets really dry in the winter period. But these products from Jurlique has really helped me! I use the face cream every day! And I've always the hand cream and  lip balm with me in my bag. These are definitely my favorite products. And Jurliques products is 100% natural and that's really important for my skin type. 

_________________________________________________________________________________________ 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar