31. dec. 2014

HAPPY NEW YEAR!

Jeg vil egentligt bare ønske jer alle et rigtigt godt nytår! Jeg håber i får en fest og, at i passer på jer selv! Jeg er desværre ikke kommet helt af med min sygdom endnu, men det stopper mig dog ikke. Jeg skal som sagt holde nytår med nogle af mine bedste veninder, så det kan jo kun blive hyggeligt! Jeg glæder mig i hvert fald! Nu skal jeg bare tage mig sammen til at komme i tøjet. Nøgleordene til aftenens outfit er: Sort, blonder og en masse guld smykker. Jeg havde hverken råd eller tid til at finde noget nyt, så jeg har genbrugt noget gammelt og skal bl.a have denne fine blonde bluse på. 

English// I just wanted to wish you all a happy new year! I hope that you spend the night with people you love and that you take care! Tonight I'm wearing an old favorite, this lace shirt from nué notes, and a lot of golden jewllery of course. Take care and drink a lot of champagne! 

_________________________________________________________________________________________

Ingen kommentarer:

Send en kommentar