10. jan. 2015

BEAUTY WISHES.

1// Kjær Wies. 2// Anastasia Beverly Hills. 3// Mason Pearson. 4// Roudolph Care. 5// Jurlique. 6// Nilens jord.  

Jeg har ikke altid interesseret mig så meget for beauty produkter, da jeg hellere ville bruge mine penge på så meget andet. Nu er jeg dog blevet klogere, og jeg har fundet ud af hvor stor en forskel gode produkter kan gøre, og så vil jeg altså gerne bruge lidt ekstra penge. Jeg er ved at få opbygget en god beauty rutine og har fået en masse lækre og gode produkter i julegave. Men jeg ville nu ikke have noget imod at tilføje ovenstående ting også. 
English// I haven't always been so interested in beauty products, and I could  always find other things to spend my money on. But I've learned how importent good products can be. And I'm defininetly going to spend more money on beauty products. And I would love to ad all these products to my beauty routine. 
_________________________________________________________________________________________ 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar