6. jan. 2015

ME&THE MET SALE FAVORITES.


Jeg har allerede gjort mig nogle gode udsalgskøb og der er ved at være tomt på kontoen igen. Men hvis jeg nu ikke havde brugt alle min penge, havde jeg altså helt klart overvejet at købe et af de 4 ovenstående items. Især frakken fra Designers Remix, som er sat virkelig meget ned! Jeg har faktisk længe gået og drømt om netop denne jakke, så nu ville være en god mulighed. Men 1.600 er stadig mange penge, når det ikke lige er jakker jeg mangler mest af. Håber jeg stadig kan få fat i den, når jeg en gang får penge igen. 

English// I wish that I could ad all the items to my wardrobe, but i have already spend most of my money on sale shopping. So now I can only dream. 


_________________________________________________________________________________________

Ingen kommentarer:

Send en kommentar