5. feb. 2015

NAVY WISHES.


Navy har før været en farve der ikke rigtig har sagt mig så meget, hvis jeg har haft valget mellem sort og navy har jeg altid valgt sort. Det er dog gået hen og blevet lidt omvendt, nu ønsker jeg næsten kun at iklæde mig navy og gerne en kombi af flere nuancer. Det er som om det meste bare bliver lidt mere lækkert i navy. Er jeg den eneste der har det sådan? Jeg skal i hvertfald havet meget mere navy i min garderobe!

English// Navy have always been a color that I've avoided, and if I had to chose between black and navy I've always chosen black. But that's totally different now! Now I want all my clothes to be navy and especially in different shades of navy. Am I the only one who feels like that? 

______________________________________________________________________________________________ 

2 kommentarer:

  1. Jeg er også helt tosset med navy for tiden! Jeg har dog ikke så mange items i denne farve udover min PS taske - det må der laves om på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg syntes heller ikke jeg har nok navy ;-) Men det er nok bare fordi jeg ikke kan få nok.

      Slet