18. feb. 2015

THESE BOOTS ARE MADE FOR WALKING.

SPONSORERET BY GARDENIA COPENHAGEN 

Jeg modtog i morges disse lækre støvler fra Gardenia Copenhagen, og jeg har haft dem på lige siden og endda været ude og gå langt i dem. Jeg har længe manglet et par helt flade støvler, da jeg egentlig kun har støvler med højde. Derfor er jeg også bare ekstra glad for at have fået disse støvler, som ovenikøbet er virkeligt gode at gå i! Jeg er stensikker på, at de kommer til at sidde på mine fødder langt ud i fremtiden. Hvad syntes i om dem? 

English// Today i received these fantastic boots. And I almost haven't taken them of since. They are so comfortable to walk in and I've been in need of some comfortable shoes to were for a long time now. I'm pretty sure that they are going to be a favorite. 

___________________________________________________________________________________________

2 kommentarer: