27. mar. 2015

OUTFIT.

BLAZER// Bruuns Bazar. PANTS// & other stories. SHOES// Adidas. BAG// Vintage. 

Det her er nok at af de bedste outfits locations længe, jeg syntes i hvert fald det fungerer rigtigt godt og er en meget god kontrast til mit outfit. Outfittet her er fra i går, hvor jeg var en smut forbi hvisk til en lille snak. Derudover fik jeg nogle rigtig fine smykker med hjem, som jeg nok snart skal vise jer. I aften står den på flere smykker, jeg skal nemlig til lanceringen af Jane Kønigs nye kollektion, på Sunday i aften,  med Anna. Det kan jo kun blive godt! Jeg glæder mig i hvert fald. 

English// I really love this location and I think it works really well with my outfit. It's not the last time I use this location. What do you think?

___________________________________________________________________________________________

Ingen kommentarer:

Send en kommentar