7. mar. 2015

WOOLEN VEST.

AFILLIATE: VEST// Vila. NECKLACE// Hvisk. WATCH// Asos. BRACELETS// Anni lu. T-SHIRT// Mbym. 

Nu er der vist også gået længe nok, siden mit sidste indlæg. Og jeg beklager, at der går så lang tid mellem. Men det er vel bedre end en masse halvhjertede indlæg, som jeg alligevel ikke selv er helt tilfreds med. Jeg har simpelthent ikke haft hverken tid eller overskud til at blogge på det sidste, da jeg har haft utroligt travlt med arbejde. Desuden har mine weekender været helt proppet, så det har været svært at finde tid til bloggen også. Jeg må da indrømme, at jeg får dårlig samvittighed, men det er bestemt ikke fordi jeg ikke gider, eller fordi jeg ikke tænker på det. Nå, men nok om det. Jeg har købt mig denne her helt fantastiske uldvest fra Vila. Og jeg elsker den! Jeg skal nok snart lægge billeder ud af den, i et helt outfit. Ville bare lige tjekke ind, i håb om, at i ikke har glemt mig. 

English// It's been to long since my last post, and I'm sorry about that, but I just haven't had the time or energy to blog, these last couple weeks. My schedule is totally full. But I just wanted to show you my new west from Vila. I'm so in love with it already! Do you like it? 

_________________________________________________________________________________________

Ingen kommentarer:

Send en kommentar