15. maj 2015

OUTFIT.

SHIRT// H&M. PANTS// & other stories. SHOES// H&M. BAG// Céline. 

Så gik der vist også længe nok, siden i sidst hørte fra mig. Og det er jeg som altid utroligt ked af. Jeg ville sådan ønske at jeg havde mere tid og overskud til bloggen. Det er faktisk noget der går mig ret meget på, men jeg bliver nødt til at erkende, at sådan er det lige nu. Er der egentligt noget i ønsker at se mere af, her på bloggen? Eller måske har i nogle gode idéer til kommende indlæg? Så fyr endelig løs! 

English// It's been a while since my last post. And I'm so sorry about that! I wish that I'd  more time and energy to focus on the blog, but unfortunately thats not how it is. I hope you can be patience with me. 

___________________________________________________________________________________________

2 kommentarer:

  1. Jeg har haft det på præcist samme måde. Men hvis bare du fortsætter i samme stil - mht. hvad dine indlæg består af, så er det cool! Jeg kan enormt godt lide, den stil du kører :-)

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Fint outfit! :-D & ærgerligt alligevel, men sådan er det jo til tider. :-O

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet