13. jun. 2015

A GIFT FOR MYSELF.

BLAZER// Bruuns Bazar. JEANS// H&M. SANDALES// Birkenstock.

Som i nok ved havde jeg i tirsdags fødselsdag, og jeg havde simpelthent den bedste dag! Med rigtig mange gode gaver! En af gaverne var dog ikke den store overraskelse, da det var en gave til mig selv, det må man vel godt ik? I hvert fald er det noget jeg er rigtig glad for! I skal nok se hvad posen indholder meget snart! (Dem der følger mig på instagram har nok allerede set hvad den indholder). 

English// As you might already know, it was my birthday some days ago. And I'd an amazing day! One of the gifts was a gift i gave myself, and it is a pretty good one! I'll show you what it is very soon!
________________________________________________________________________________________

Ingen kommentarer:

Send en kommentar