7. jun. 2015

OUTFIT.

SHIRT// H&M. JEANS// H&M. SANDALS// Birkenstock. BAG// Céline. 

Jeg har virkelig haft en skøn weekend og fået slappet helt af, hvilket jeg har trængt til længe. Jeg kan godt mærke, at jeg ikke har den store energi i hverdagene, så weekenderne er virkelig tiltrængte. Jeg håber i derude har haft en lige så skøn weekend som mig, og at i har fået nydt det fantastiske vejr! På tirsdag er det min fødselsdag og i kan tro jeg glæder mig! Men faktisk er jeg ikke den eneste der har noget at glæde mig til, det har i nemlig også. Så hold øje! 

English// I hope that you all have had a great weekend! I have. And the weather have been so fantastic. It looks like it's finally going to be summer in Denmark, I hope so! 

__________________________________________________________________________________________

Ingen kommentarer:

Send en kommentar