25. aug. 2015

YOU CAN SAY THAT I MIGHT HAVE A THING FOR NAVY.

I torsdags fik jeg en mindre hjerne blødning og gik en lille smule amok, i The Vintage som ligger i Hellerup. Jeg gjorde mig nemlig hele to køb fra Céline - begge i den smukkeste navyfarve. Jeg var egenligt gået ud af butikken, kun med solbrillerne og besluttede mig at skoene var for dyre. Men måtte derefter løbe tilbage og købe skoene også. Og hvor er jeg bare glad for, jeg gjorde det! Jeg glæder mig til at vise jer begge tingene på snart. 

English// Last thursday, I went a little crazy. I bought not just one, but two items from Céline in this beautiful navy color which I obviously love. I first decided that I was just going to buy the sunglasses. But the second I walk out of the shop I felt that I needed the shoes too and immediately went back! And now I am very happy with that decision. 

________________________________________________________________________________________ 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar