6. okt. 2015

CAN'T WAIT.

All pictures from Tumblr. 

Min kæreste og jeg går og overvejer at flytte sammen, eller jeg tror egentlig vi begge er ret enige om, at det skal vi. Og jeg er så heldig, at min far har en lejlighed vi kan få lov at bo i. Den skal dog sættes fuldstændigt i stand først, så der går nok lige noget tid. Men jeg ved, det i sidste ende nok skal blive så fint, helt nyt og lækkert, så det er værd at vente på. Jeg har dog lidt svært ved at tænke på andet, og vil bare i gang med at indrette nu! 

English// My boyfriend and I are considering moving together. And my father actually has an apartment we can get. But it has to be renovated completely, so it can take a while before we can move in. I'm already very exited! And I can't wait!

________________________________________________________________________________________

2 kommentarer:

  1. Det lyder helt fantastisk.
    - kender godt følelsen, man kan ikke vente! :)

    www.neronoir.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Er glad for at det ikke kun er mig der har det sådan ;-)

      Slet