22. nov. 2015

MOVING OUT.


Der har været lidt stille det sidste stykke tid, og det beklager jeg, men jeg har haft mine tanker og energi et helt andet sted. Det er nemlig sådan at min kæreste og jeg står og skal flytte ind i vores nye lejlighed her de kommende dage. Jeg glæder mig simpelthen så meget men jeg kan også godt mærke at det stresser lidt når man har et fuldtidsarbejde der også skal passes. Så, lige nu glæder jeg mig bare aller mest til at vi har fået flyttet alle vores ting og kan begynde og indrette (med mangel på en del møbler) og få pakket det hele ud. I kan nok godt forberede jer på, der kommer en del flere boligrelaterede indlæg her inde, end hvad der har været før hen - det håber jeg på i er friske på!

________________________________________________________________________________________

Ingen kommentarer:

Send en kommentar