22. aug. 2014

OUTFIT.

TRØJE// Acne. BUKSER// Designers remix. STØVLER// Acne. TASKE// Balenciaga. 

Rent faktisk et outfit, som er fra i dag. Meget afslappet og gråt, så det passer til vejret. Det gode ved det her vejr er dog, at jeg endelig kan finde mine tykke trøjer frem igen, og denne her, som er fra Acne har jeg savnet ret så meget. Min aften skal tilbringes på sofaen, iført nattøj og med Sex and the city. I morgen står den dog på fest og farver, skal nemlig ud og ryste håret med mine bedste veninder, hvilket jeg glæder mig meget til. Jeg håber i får en god weekend. 

_________________________________________________________________________________________

2 kommentarer:

  1. ej hvor er den lækker den strik :)

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Er også super glad for den! :-)

      Slet