21. aug. 2014

THE PERFECT LEATHER JACKET.

1// Mango. 2// Acne. 3// Designers Remix.

Jeg har efterhånden haft ret mange forskellige læderjakker. Hver gang tror jeg, det er den rigtige. Men jeg har altid endt med at skille mig af med dem. Men nu er jeg altså (igen) blevet enig med mig selv om, at jeg skal have fundet den perfekte læderjakke. Det kan godt blive til en meget lang søgen. Men jeg vil gøre et forsøg. De tre ovenstående er et ret godt bud. Jeg er især helt vild med den grå fra Acne, men det er sjovt nok også den der er den dyreste. 
Suk! 

 _________________________________________________________________________________________

3 kommentarer:

  1. uuh den første er altså lidt lækker :)

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja meget og den er faktisk på tilbud lige nu :-)

      Slet
  2. Har du link til den første? Den er SÅ flot! :)

    SvarSlet