9. sep. 2014

A TREND I LOVE // HIGH NECK SWEATER.


Som noget nyt, vil jeg begynde at have nogle faste indlæg her på bloggen. Og første omgang kommer her. Jeg er vild med store sweaters og især dem med høj hals, så man rigtigt kan holde varmen, når det bliver koldt. Lige nu ejer jeg ikke en sweater med høj hals, men jeg skal helt sikkert på jagt efter den helt perfekte! I mine øjne behøver man ikke rigtigt andet end at par jeans og nogle fede støvler, for at skabe et perfekt efterår/vinter outfit. Jeg er især forelsket i nr. 3. som er fra Isabel Marant. 

English// As something new, I'll start having some regular posts on the blog. And the first one comes here. I love big sweaters and especially those with a high neck. Right now I do not own a sweater with a high neck, but I will definitely hunt for the perfect one! In my eyes you don't  really need anything, else than a pair of jeans and some cool boots to create a perfect fall / winter outfit. I'm especially in love with no. 3.  from Isabel Marant.
 _________________________________________________________________________________________

2 kommentarer:

  1. Er helt vild med nummer 3! Har selv lige købt de to lækreste chunky striktrøjer fra H&M :)

    http://pernillefriis.blogg.se

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er virkelig også lækker! Jeg må også snart gå på jagt i H&M, de har så mange fine <3

      Slet