29. dec. 2014

CHRISTMAS GIFTS.

RING// Jane Kønig. BRACELETS// Anni lu, Stine A, Line Nørgaard. BOOK// How to be parisian. KNIT// Acne. DRESS// H&M. 

De af jer der følger mig på instagram (Sille Nikolajsen) har jo nok allerede set dette billede. Og derfor også set et par af mine julegaver. Jeg fik tre fine armbånd fra Anni lu og jeg er vildt glad for dem! De passer så fint sammen med mine to andre armbånd fra Stine A og Line Nørgaard. Som i også kan se, fik jeg bogen "how to be parisian" og det var altså nok en af de bedste jule gaver! Jeg er næsten allerede færdig med den, og jeg kan helt klart anbefale den. Udover det, fik jeg en masse fine ting fra Royal Copenhagen, kopper fra Kähler et abonnment på Cover og en masse lækre produkter bla. fra Jurlique. 
Jeg håber i har haft en god jul og også fik en masse gode gaver! 

English// On the picture you can se some of my christmas presents. I've got 3 bracelets from Anni lu and I love them! They fits perfectly together with my two other bracelets from Stine A and Line Nørgaard. Besides the bracelets I also got the book "how to be parisian" I'm nearly done with it already and it's really good! I also got some things from Royal Copenhagen and some beauty products. So I'm one happy girl. I hope that you all had a great christmas, and that you've got what you wanted. 

_________________________________________________________________________________________

Ingen kommentarer:

Send en kommentar