27. dec. 2014

WHAT I WANT TO WEAR // NEW YEARS EVE.


Nu er julen for mit vedkommende overstået og jeg kan nu begynde at koncentrere mig om nytårsaften. Jeg har som alle de andre år en smule tøjkrise, da jeg ikke vil bruge en formue på tøj, jeg ikke kan bruge til hverdag. Jeg har dog en plan B, hvis jeg ikke ender med at finde noget andet. Hvis jeg helt selv kunne vælge og kunne bruge så mange penge jeg ville, så gad jeg godt have dette sæt på. Dette sæt er også et godt eksempel på items, som også kan bruges til hverdag, alt efter hvordan det bliver stylet. Min nytårsaften skal tilbringes med mine allerbedste veninder, god mad og masser af champagne! 

English// The christmas is now over and I can start planning new years eve. If I could spend all the money I wanted I would definetly wear this outfit! It's not to much, just as I like it. I'll spend the new years eve with my best friends, good food and lots of champaign. 

_________________________________________________________________________________________

Ingen kommentarer:

Send en kommentar