23. jun. 2015

HERMÈS SILK SCARF.

Som jeg viste i dette indlæg, købte jeg på min fødselsdag en gave til mig selv, i Hermés butikken. Det var dog ikke dette tørklæde, som posen indholdt den dag (skal nok vise hvad det så var, snart). Nej dette tørklæde røg nemlig meget spontant med mig hjem i går. Eller så alligevel ikke så spontant endda. Jeg har nemlig længe drømt om lige præcis dette fine silketørklæde, meget længe! Jeg er allerede meget glad for det og kan mærke, det bliver en god ven hen over sommeren. Jeg vil både bruge det i håret, om halsen og bundet fast til en taske. Kan i lide det? 

English// Yesterday i bought this beautiful silk scarf from Hermés and I already love it! I have been dreaming of it for so long. And I know it will be a good friend during the summer. I'll use it as a hair band, around the neck and tied around my Celiné bags. Do you like it? 

________________________________________________________________________________________ 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar