25. jun. 2015

LOUIS NIELSEN BRILLELOOK 2015 // BLOGGER STYLE CHALLENGE.

I SAMARBEJDE MED LOUIS NIELSEN, BRUUNS BAZAAR OG GUN BRITT:
BLAZER// Bruuns Bazaar. T-SHIRT// Bruuns Bazaar. SCARF// Hermés. PANTS// Zara. GLASSES// Bruuns Bazaar. SHOES// Mango.

Jeg har været så heldig at få lov til at være med til dette års brillelook, sammen med 12 andre bloggere. Der er jeg enormt glad for, da jeg syntes det er sådan et fedt koncept. Det er nemlig sådan at man i sidste ende har mulighed for at vinde en rejse til Tanzania, hvor man skal  være med til at hjælpe, med at give syn til dem som ikke har råd til hverken briller eller få lavet en synstest. Man kan derfor være med til at gøre en stor forskel. Faktisk kan du også gøre en forskel, nemlig ved at gå ned i den nærmeste Louis Nielsen butik og aflevere dine gamle briller. Så bliver de taget med, når de rejser til Tanzania og forhåbentlig finder de en der kan få glæde af dine briller, og derved få et bedre syn. Men alt det kan i læse meget mere om lige her. 

Nu til første del af konkurrencen, som går ud på, at vi bloggere skal style et stel og en t-shirt fra bruuns bazaar samt produkter fra Gun Britt. oven over kan i se mit bud. Meget klassisk og lige mig! Jeg er vild med brillerne til dette look da det lige gør det ekstra. Jeg håber i kan lide det. 

 ________________________________________________________________________________________

Ingen kommentarer:

Send en kommentar