16. jul. 2015

LONDON DAY 1.

DRESS// By Malene Birger. BAG// Céline. SHOES// Adidas. 

Den første rigtige - og hele dag i London -  blev selvfølgelig brugt på shopping. Og som I måske kan se, gjorde jeg mig et køb i Balenciaga. Jeg købte en taske, som jeg længe har haft i mine tanker, og jeg er rigtig glad for den! I får den snart af se - ellers kan I jo altid hoppe forbi min instagram, hvis I ikke kan vente (Sille Nikolajsen) 

English// You can't go to London without some shopping and yesterday I went shopping! I bought something from Balenciaga as you can see. I bought a bag that has been on my mind for a long time now, and I can't wait to show you. If you can't wait, you can always check out my instagram (Sille Nikolajsen)  

________________________________________________________________________________________

Ingen kommentarer:

Send en kommentar