11. jul. 2015

I'M STILL HERE.

PICTURES FROM TUMBLR. 

Jeg vil blot tjekke ind og fortælle, at jeg stadig er her. Jeg har bare så meget der sker for tiden og vil derfor ikke have dårlig samvitighed eller undskylde, for ikke at have blogget. Jeg har det rigtigt godt lige nu og nyder mit liv og de mennesker der er omkring mig. Derfor må bloggen komme i anden række. På tirsdag rejser jeg en uge til London og skal nok få travlt, med at tage billeder af outfits og nye køb. Så der kommer forhåbentligt ikke til at være stille så længe endnu. Jeg håber i nyder sommerferien. 

English// I just want to let you know, that I'm still here. I know it's been quiet for some time. But I don't want to feel sorry about it. I'm enjoying life and the people around me, right now I'm feeling so happy. Tuesday I'm going to London and after that trip, there will probably be a lot to blog about. I hope you're enjoying the summer! 

 ________________________________________________________________________________________

Ingen kommentarer:

Send en kommentar